2017. július 13., csütörtök

2017.05.06 - 8 hetes S alom fotózása :D

Ahhoz, hogy ez a kép elkészüljön, nem kis csapatmunka kellett, olvassátok lassan magatok elé képzelve a szituációt majd :D :D :D Itt voltak Patiék, akikhez később Thunderstruck került a T alomból, itt volt Évi, aki Stifler gazdija, na meg én. A folyamat úgy zajlott, hogy Pati ültette a kiskutyákat, és ott állt ugrásra készen, nehogy leessenek a fél méter magas falról, ahol fotóztuk őket. Krisz és Évi próbálkoztak kiskutya figyeltetéssel, ami abból állt, hogy Évi két kézzel rázott hat féle játékot és kulcscsomót, Krisz mögöttem ugrált és járkált, hogy hátha figyelnek rá a kölykök, én meg nyávogtam és nyekeregtem, valamelyik csak bejön alapon, miközben igyekeztem elkapni a pillanatot :D A fotókból aztán kiválasztottam az általam legjobbaknak gondoltakat, amit elküldtem Reninek, ő pedig összerakta belőle ezt a szuper képet :D Szóval kellettünk hozzá öten, hogy ez az egy kép elkészüljön :D De megérte :) Utána nem sokkal a picik már utaztak is mindannyian... arról is beszámolok, meg lesz még addig egy poszt a fotózás további nehézségeiről, beletrollkodó saját állatokról stb. :D ITT pedig érdemes megnyitni a képet eredeti méretben :)


s-alom-borito (1)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése