2016. december 30., péntek

Tenyészszemle Vasad - 2016.10.22

Ideje volt, hogy Lexienek is legyen tenyészszemléje, hiszen már bőven elmúlt egy éves, és szeretnénk neki kiskutyákat. Vasadon a HCSC klub szervezésében volt tenyészszemle és ösztönpróba, egészen jó hely, volt már Vasadon néhány jó élményünk régebben is. Ide most jöhetne egy fél regény arról, hogy miért is erre a rendezvényre jöttünk, az ezzel egy időben megrendezett AAPKK rendezvénye helyett, amiken tizensok éve részt vettünk. Sok dolog zárult le ezzel, és sok dolognak lett vége 2016-ban kutyás fronton egyébként is, de hiszem, hogy aki a múltba kapaszkodik, annak a jövő nem tudja megmutatni azokat a jó dolgokat, amik még várnak rá. Na de itt vége is a filozófiai gondolatoknak, egyrészt nem tartozik mindenkire, másrészt én is túlléptem ezeken a dolgokon és nem is érdekelnek már. Kaptunk sok jó dolgot is, aztán sok rosszat is. Elég volt. Nekem egy célom van, kutyázni. Ezért a kutyás "politika" már hidegen hagy, túl sok energia veszett el arra, hogy olyan embereknek magyarázok/magyarázunk akik nem értenek meg bennünket. Ezt az energiát használhatom építő dolgokra is. Másrészt jövőre sok ember fog megsértődni, vagy csak nem fogják megérteni azt a reakciót, ha nem hallgatom végig a korrupcióról, szaporításról, idiotizmusról, egyébről szóló dolgokat, amivel ugyan tisztában vagyok, de se tenni nem tudok ellene, se előbbre nem vagyok azzal, ha elcseszem a kedvem más baromsága miatt. Szóval ha lehet ilyennel ne traktáljatok. 

Szóval akkor a tenyészszemle. Évi Stiflerrel odajött hozzánk aznap reggel, bepakoltuk az autóba Stiflert, aztán Kapuváron felvettük Attila egyik kutyáját, akivel előtte már néhányszor tréningeztem, hogy fel tudjam vezetni és ne akkor lásson először. (vicces, hogy a hülye kutyás szakadó esőben átviszi a kutyáját a másik hülye kutyáshoz, hogy esőkabátban és gumicsizmában kivonuljanak egy arra alkalmas helyre és ringdresszúrát gyakoroljanak a kutyával...) Lexievel és a gazdival ott a helyszínen találkoztunk, meg egy csomó rég látott baráttal is még, még a netboardos időkből is :D Másik vicces, hogy pontosan emlékszem a nicknevekre, de fogalmam sem volt az illető igazi nevéről és neki sem az enyémről :D

Az eredeti terv az az volt, hogy végig fotózom a szemlét, de olyan sokan voltak és annyi ismeretlen, hogy meguntam, és hát az is elgondolkodtató, hogy a képekkel mindig csúszok, mert csinálok újabbakat és csak gyűlnek és eltelnek hónapok, mire egy-egy esemény felkerül, lásd a címben szereplő dátumot és a poszt megjelenésének dátumát. :D


Szóval nem sok kép készült és nem is épp a legideálisabbak, de aki mazsolázni akar hát ITT VANNAK a szemlén készült képek :) Néhányat mutatok is:

DSC_1620_.jpg

DSC_1619_.jpg



Lexie lányunk korrekt bírálattal tenyészthetőt kapott. 50 cm a marmagassága, én őt többnek gondoltam, de ez épp a standard közepe így aztán elégedett vagyok vele :)

DSC_1604_.jpg

DSC_1596_.jpg


Ez pedig Attila kutyája velem, hát nem vagyok a legelégedettebb, de azért ennyi gyakorlással kihoztuk belőle a maximumot!

DSC_1588_.jpg

DSC_1584_.jpg


A többit nézzétek meg a linken aki kíváncsi rá, néhány collie, beardie, borderek szerepelnek páran! Van még Cili kutyájáról is, Katniss ITT, scottika kutyájáról pedig ITT találhatóak meg a képek. 

Azért a nap fénypontja az a kis patkányállat, Stifler és a barik találkozása volt, olyan ösztönt mutatott már elsőre, és olyan mozgása van, hogy majdnem elfelejtettem őt fotózni, csak néztem :) De azért készült pár. Kérdezték is mennyi idős, mert simán megkapta volna a terelő ösztönpróbán megfelelt minősítést már egy perc után is :) Olyan lesz, mint az apja, kemény a barikkal, azt hiszem megismerkedik majd az ostorral is később, hogy ne kóstolja meg a barikat. 

DSC_1662_small.jpg

DSC_1656_small.jpg

DSC_1652_small.jpg

DSC_1644_small.jpg

DSC_1643_small.jpg

DSC_1635_small.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése