2016. augusztus 23., kedd

2016.07.16 - Szombathely CACIB

Na ez az amit nem vagyok hajlandó úgy begépelni, mint Herendet, ellenben készült egy ilyen katalógus-összevonásos feliratos valami, ami teljesen használható. Az eredmények korrektek, mert a ringben fotóztam le az eredménylistát és abból készült, ergo ha hibás az nem én voltam :) Minden kép az albumban, mert mindet nem teszem fel, de ITT MEGTALÁLJÁTOK.  Hátulról előre érdemes haladni, mert úgy lett feltöltve. Nem is lett kép minden osztályról, mert mondjuk 14 C volt, szakadó eső, üvöltő szél, örültem a végén, hogy jöhetek már haza :D 




Kölyök kan, érdekes stílusban felvezetve... 

puppy_male4.JPG

Fiatal kanok

youth_males2.JPG

Nyílt kanok

DSC_7513.JPG

DSC_7535.JPG

DSC_7537.JPG


Champion kanok

champion_males3.JPG

champion_males4.JPG

Veterán kanok

veteran_males6.JPG


Baby szukák, beleértve Vattácskát is, aki nagyon nem tetszett a bírónak. Azt mondta kék a szeme (merle, lehet kék), fehér a füle (a fehér nem lehet uralkodó, nem is az..) és kisebb, mint lennie kell. Ígéretes. Ilyen is kell :D Cuki kis lény tökéletesen viselkedett, imádom :)

baby_females4.JPG

baby_females14.JPG

Kölyök szuka

puppyfemale.JPG

A fiatal szukák kimaradtak, mert már készültünk Lexievel, úgyhogy ezek már a növendékek :) Lex persze folyton a családja felé tekintgetett kifelé, úgyhogy legközelebb ők jóól elbújnak ha én vezetem fel :) Azért a res CAC sem rossz :) örülök neki!

Növendék szukák

intermediate_females2.JPG

intermediate_females4.JPG

intermediate_females6.JPG


Nyílt szukák, köztük Foltos Bogival :)

open_females1.JPG

open_females2.JPG


Az albumban van még egy csomó kép, de egyrészt a brutálisan szar időjárás miatt, se fény, se normális hozzáférés nem volt a ringhez, ezért jó szar képek lettek, nem is vagyok rájuk büszke, de legalább meg van örökítve ez is :D A társaság viszont nagyon jó volt, kár, hogy az idő nem :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése