2016. április 18., hétfő

2015.12.28 Tréning, Lexie és Grafit

Az év utolsó edzése volt a Kratoszban, amire ki se akartam menni, mert ocsmány, szürke köd volt, és hideg, olyan semmire sem jó idő, amikor nem látsz az orrodig se és minden csúnya és szürke és csöpögős. Aztán eszembe jutott, hogy nincsenek olyan képeim, amikor ködben fotóztam kutyát. Tudom, hogy színtelen és nem kontrasztos és ilyenek, de szerettem volna mégiscsak megpróbálni, mert van egy különös hangulata az ilyen képeknek. Úgyhogy elindultam. Megtettem vagy 10 km-t a főúton, mire eltűnt a köd, és a suliban már ragyogó napsütés várta a Nikont és engem :D Jó hát akkor kezdjünk is vele valamit :) Pár képet csináltam az edzésről, nem is lettek túl rondák :) Lássuk csak:

Bodza a sosem normális...

DSC_1835.JPG


Merlin a repülő kutya

DSC_1845.JPG


Joker a szép szemű

DSC_1859.JPG


Lexie is edzett, nagyon kis ügyes! Itt még nem volt a legszebb feje, kicsit még a vödörfejű korszakot hagyta épp el, mostanra nagyon csinos kis feje lett, de itt nem is az a lényeg, hanem az ugrások :)

DSC_1873.JPG

DSC_1874.JPG

DSC_1875.JPG


Kihozta Noémi a suliba a kis Grafitot is, most láttam először, amióta elhoztuk, de ez a kölyök milyen szép!!!! Teljesen kész voltam tőle, összeengedtük anyukájával, szerintem megismerték egymást, és a kiskutya egyből az egykori tejbár felé vette az irányt, de szegénykémnek csalódnia kellett. Diesel szottyadt tejeszacskóiból már semmi nem jött és nem is vette túl jó néven a próbálkozást :) Na de nézzük csak ezt a csodaszép kölyköt :)


Helló anyu!

DSC_1882.JPG



Hol a tej????

DSC_1884.JPG


Végül pár kép a kis öntudatos szépségről :)

DSC_1892.JPG

DSC_1895.JPG

DSC_1916.JPG

DSC_1918.JPG

DSC_1925.JPG

DSC_1933.JPG


Az az érdekes ennek a kutyababának az életében, hogy megvolt a gazdija, de amikor eljöttek meglátogatni családostul, többször is, de hét hetes korában az aprójószág hátat fordított mindenkinek és elvonult a kutyaházba. Konkrétan beközölte a gazdikkal, hogy nem érdekeltek. Döbbenet volt ez mindenkinek, hiszen addig semmi ilyet nem láttunk a kiskutyán, picit önálló, picit flegma, picit magának való, de hogy elvonuljon és konkrétan magasról tojjon a leendő családjára, hát ilyet még nem pipáltam :D Szerencsére Timinek volt talonban egy nagyon kedves gazdijelölt, akinek szóltunk aztán találkoztam vele falkástól, és a következő héten már jött is velem a kékségért :) A másik családnak pedig jutott egy vöröske Timitől, akit épp visszamondtak nála is. Így mindenki jól járt és maximálisan elégedett. Én főleg mert ez a szép kis gyerek itt van a közelemben és csodás gazdijai vannak :) Ja és mindenki azért drukkolt, hátha kék marad a szeme, de én láttam, hogy nem lesz kék :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése